SEO și marketing

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

SEO și marketing

Mesaj Scris de Andrei la data de Dum Sept 16, 2012 9:37 am

La începuturile Internetului, motoarele de căutare afișau în urma unei căutari, pagini în a căror descriere se afla cuvântul de cautare. Deoarece webmaster-ii (proprietarii de site-uri) au făcut abuz de acest factor, motoarele de căutare au alcătuit algoritme mult mai complexe, care includ:

Textul cuprins între etichetele și
Nume de domeniu
Elementele HTML
Etichetele HTML
Frecvența unui cuvânt cheie, atât în pagină cât și global
Sinonime ale cuvântului cheie
Atributele ALT pentru imagini
Titlul link-urilor
Numărul total de hyperlink-uri de la și spre o pagină
Calitatea site-urilor de la care pleacă link-uri spre o pagină
Vechimea unui site

În sens larg , SEO reprezintă o componentă a Marketing-ului prin faptul că necesită întelegerea modului în care funcționează algoritmii de căutare și ce ar căuta vizitatorii, pentru a stabili o corespondență cu site-urile care oferă ceea ce aceștia caută. Anumite tehnici SEO pot implica optimizarea codării unui site, fără a face modificări vizibile pentru vizitatori, precum ierarhizarea structurii sitului, evitarea sau rezolvarea unor probleme care ar putea impiedica motoarele de căutare să indexeze complet site-ul. Alte eforturi mai vizibile ar fi includerea de conținut unic care este ușor indexat si extras de pe site-uri web.

Termenul SEO poate să se refere si la "Optimizatori pentru Motoare de Căutare", un termen adoptat de industria consultanților care se ocupa de optimizarea site-urilor în numele clienților precum si de angajații proprietarilor de site-uri care pot lucra SEO în interiorul firmei.

Consultantii SEO propun adesea SEO ca un serviciu singular, facând parte dintr-o campanie mai mare de marketing. Deoarece un proces de optimizare eficient poate cere schimbări în codul sursă al site-ului, este recomandat să fie inclus în dezvoltarea inițială și design-ul site-ului pentru a ajunge sa fie "Search Engine Friendly". Termenul de "Search Engine Friendly" ( "Prietenos Motoarelor de Căutare") este folosit pentru a descrie design-ul, meniurile, sistemul de management al conținutului și al coșului de produse care poate fi optimizat ușor si eficient.

Se spune ca Google are peste 300 de factori în componența algoritmului de afișare a rezultatelor, ceea ce a creat numeroase polemici legate de tacticile folosite pentru SEO, în randul webmaster-ilor.
avatar
Andrei
Administrator
Administrator

Numarul mesajelor : 908
Varsta : 19
Localizare : Romania / Pitesti

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum